එහි latest update එකේදී, Apple සමාගම විසින් එහි subscription policy එකේ වෙනසක් ප්රකාශයට පත් කර ඇති අතර එය විවිධ paid apps මගින් පරිශීලකයින්ගෙන් අයකරනු ලබන ආකාරය කෙරෙහි බලපානු ඇත.
Update කිරීම app developersලාට ඔවුන්ගේ නීතිවලට අනුකූලව පරිශීලකයින්ගෙන් ඉහළ මිලක් ස්වයංක්රීයව අය කිරීමට ඉඩ සලසයි. Apple සමාගම විසින් මිල වෙනස් වීම ගැන පරිශීලකයින්ට email හරහා දැනුම් දෙන අතර එය අය කිරීමට පෙර push notifications පෙන්වනු ඇත, පරිශීලකයින්ට අවශ්ය නම් unsubscribe කිරීමට කාලය ලබා දෙනු ඇත.
සමාගම විසින් developersලාට ඔවුන්ගේ මිල වසරකට වරක් පමණක් වැඩි කළහොත් මෙම විශේෂාංගය භාවිතා කිරීමට ඉඩ ලබා දෙනු ඇත, එය වත්මන් annual subscription price එකෙන් $5 සහ 50% නොඉක්මවිය යුතුය.
බොහෝ පරිශීලකයින්ට prompts සහ notifications මග හැරෙන අතර, Apple සමාගම විසින් apps වලට ඉක්මවා යා නොහැකි සීමාවන් නිකුත් කිරීමෙන් පරිශීලකයින්ගේ වාසිය ලබා නොගන්නා බවට සහතික වී ඇත. Old policy එක තුළ, Apple සමාගම විසින් එහි මිල වැඩි කර ඇති app එකක් සඳහා අය කිරීමට පෙර subscription එක සඳහා තෝරා ගැනීමට පරිශීලකයින්ගෙන් ඉල්ලා සිටිනු ඇත.
Source: Tribune, Apple, TechCrunch