Google සමාගම විසින් 2014 වසරෙන් පසු ප්රථම වරට Chrome logo එක redesign කරන ලදී. Shadows නොමැති වීම, තරමක් වෙනස් කළ dimensions සහ brighter colors හේතුවෙන්, නව Chrome logo එක පැරණි එකට වඩා සුළු ආකාර කිහිපයකින් වෙනස් වේ. Chrome භාවිතා කරන්නන්ගෙන් බහුතරයක් Chrome 100 හි එහි debut එක දැක නොතිබුණද , Google මීට පෙර ප්රතික්ෂේප කරන ලද බොහෝ radical designs අත්හදා බලා ඇත.
Chrome logo එක සඳහා වඩාත් ආකර්ෂණීය අදහස් සමහරක් radical ලෙස වෙනස් ආකාරවලින් හෝ වර්ණ සුදු borders වලින් වෙන් කර ඇත. Google සමාගමේ visual designer කෙනෙකු වන Thomas Messenger, “ගවේෂණ අවධියේදී, අපි සියලු වර්ගවල සංකල්ප ගවේෂණය කළෙමු. softening corners, different geometries සහ සුදු පැහැයෙන් වර්ණ බෙදිය යුතුද නැද්ද යන්න. අපි පෙර වසර 12 තුළ භාවිතා කළ සාමාන්ය සැලසුමට වඩා එහා ගිය විකල්ප සමඟ අපි අත්හදා බැලීම් කළෙමු.” යනුවෙන් ප්රකාශ කර ඇත.
අවසානයේදී, Google සමාගම එය Chrome logo එකෙහි හඳුනාගත හැකි වර්ණ හතරක් තබා ඇති සියුම් redesign එකකින් එය ආරක්ෂිතව ප්රතිනිර්මාණය කළේය. “Google වර්ණ හතර සහ වෘත්තාකාර සංයුතිය කෙතරම් හොඳින් හඳුනාගෙන ඇත්දැයි අපි දැන සිටියෙමු, එබැවින් අපි එයින් බොහෝ අපගමනය නොකිරීමට තීරණය කළෙමු” යනුවෙන් Thomas Messenger වැඩිදුරටත් පවසා තිබෙනවා.
OS-specific tweaks සංවර්ධනය කිරීමට පෙර Google විසින් විවිධ වර්ණ, gradient සහ percentage වෙනස් කිරීම් සමඟින් සැකසුම් කිහිපයක අත්හදා බැලීම් සිදු කරන ලදී. අනුක්රමික නොමැති Chrome OS වලට ප්රතිවිරුද්ධව, Windows 10 සහ Windows 11 Chrome symbol එක brighter colors වලින් පෙන්වයි. Apple හි මෙහෙයුම් පද්ධතිය පිළිබිඹු කිරීම සඳහා, Google විසින් macOS හි වඩාත් 3D appearance එකක් පවා තෝරා ගත්තේය.
2014 සිට Chrome symbol එක නැවත දර්ශනය වීමේ හැකියාව Google විසින් බැහැර නොකරයි. Google සමාගමේ user experience interaction designer කෙනෙකු වන Elvin Hu උපදෙස් දෙන්නේ, “Never say never.” යනුවෙනි.
“අපි custom app icons විමර්ශනය කර ඇති අතර, එක් එක් platform එකට ඒ සඳහා විවිධ මට්ටමේ සහය ඇති බව සොයාගෙන ඇත. සමහර විට යම් දිනක අපි එයට සහාය දක්වන platforms වල option එකක් ලෙස එය නැවත ගෙන එනු ඇත.” යනුවෙන් ඔහු වැඩිදුරටත් පවසා තිබෙනවා.