Snapchat සමාගම යනු AI උමතුවට පිවිසෙන නවතම සමාගමයි. සමාගම නිවේදනය කළේ එය සිය පරිශීලකයින් සඳහා customize කර ඇති OpenAI හි GPT තාක්ෂණයේ latest version එකෙන් run කරන නව chatbot එකක් වන “My AI” දියත් කරන බවයි. My AI දැන් Snapchat+ හරහා මසකට $3.99 subscription service එක සඳහා පර්යේෂණාත්මක විශේෂාංගයක් ලෙස ලබා ගත හැකිය.
නව chatbot එක Chat tab එකේ ඉහළට pin කර ඇත. My AI හට සුළු ප්රශ්නයකට පිළිතුරු දීමට හෝ haiku ලිවීමට උදවු කිරීම වැනි දේවල් කළ හැක. “මිත්රත්වය, ඉගෙනීම සහ විනෝදය” පිළිබඳ එහි වටිනාකම්වලට ඇතුළත් වන අද්විතීය හඬක් සහ පෞරුෂයක් ඇති කර ගැනීමට My AI පුහුණු කර ඇත. එය යෙදුමේ විශ්වාසය සහ ආරක්ෂක මාර්ගෝපදේශ පිළිපැදීමට ද පුහුණු කර ඇත.
“My AI හට ඔබේ BFF සඳහා උපන් දින තෑගි අදහස් නිර්දේශ කිරීමට, දිගු සති අන්තයක් සඳහා කඳු නැගීමේ සංචාරයක් සැලසුම් කිරීමට, රාත්රී ආහාරය සඳහා වට්ටෝරුවක් යෝජනා කිරීමට හෝ ඔබේ cheddar-obsessed මිතුරා සඳහා චීස් ගැන haiku ලිවීමට පවා හැකිය” යනුවෙන් සමාගම blog සටහනක ලියා ඇත. “My AI එයට නමක් ලබා දීමෙන් සහ ඔබේ chat සඳහා wallpaper customize කිරීමෙන් එය ඔබේම කර ගන්න.” යනුවෙන් සමාගම වැඩිදුරටත් පවසා තිබුනා.
Snapchat සමාගම සදහන් කරන්නේ “සියලු AI බලයෙන් ක්රියාත්මක වන chatbots සමගින්”, My AI ඕනෑම දෙයක් ගැන පැවසීමට රවටා ගත හැකි බවයි. OpenAI හි GPT-4 මාදිලිය සමඟ මෑතකදී යාවත්කාලීන කරන ලද Microsoft සමාගමෙහි Bing විසින් නිර්මාණය කරන ලද අවුල පිළිබඳව සමාගම සඳහන් කරන බව පෙනේ. දියත් කිරීමෙන් සතියකට පසු, මිනිසුන්ට search engine එකෙන් ලැබුණු අමුතු හා නොසන්සුන් ප්රතිචාර පළ කිරීමට පටන් ගත් අතර, Microsoft පිළිගත්තේ Bing එහි “සැලසුම් කළ ස්වරයෙන්” පිටත ප්රතිචාර දැක්වීමට ප්රකෝප කළ හැකි බවයි. My AI හි “බොහෝ අඩුපාඩු” ඇති බව සඳහන් කරමින් Snapchat සමාගම තමන්ගේම chatbot සමඟ සමාන තත්වයක් සමඟ කටයුතු කිරීමට වඩා ඉදිරියෙන් සිටින බව පෙනේ. Snapchat සමාගම නව chatbot භාවිතා කරන්නන්ට “sorry in advance” යැයි පවසන තරම් දුරදිග ගියේය.
Microsoft සමාගමෙහි Bing සමඟ ඇති දැක්ම මෙන් නොව, Snapchat සමාගමෙහි My AI search engine එකක් ලෙස ක්රියා කිරීමට අදහස් නොකරන බව සඳහන් කිරීම වටී. එය වෙනුවට ඔබට ඔබේ මිතුරන් සමඟ chat කිරීමට හැකිවන පරිදි Snapchat තුළ සිටින පුද්ගල චරිතයක් ලෙස පෙනේ.
My AI සමඟ ඇති සියලුම සංවාද ගබඩා කෙරෙනු ඇති අතර එමගින් නිෂ්පාදනයේ අත්දැකීම වැඩිදියුණු කිරීමට සමාලෝචනය කළ හැක. Snapchat සමාගම පවසන්නේ පරිශීලකයන් My AI සමඟ කිසිදු රහසක් බෙදා නොගත යුතු බව හෝ උපදෙස් සඳහා chatbot මත විශ්වාසය තැබිය යුතු බවයි. සමාගම පවසන්නේ My AI නිර්මාණය කර ඇත්තේ පක්ෂග්රාහී, වැරදි, හානිකර හෝ නොමඟ යවන තොරතුරු වළක්වා ගැනීමට වුවද, වැරදි සිදුවිය හැකි බවයි. My AI වෙතින් වන ඕනෑම පණිවිඩයක් press කිරීමෙන් සහ hold කිරීමෙන් feedback ඉදිරිපත් කිරීමට සමාජ ජාලය පරිශීලකයින්ට ආරාධනා කරයි.
එය මාස කිහිපයකට පෙර දියත් කළ දා සිට, Open AI හි ChatGPT අන්තර්ජාලයේ ආධිපත්යය දැරූ අතර වැඩි වැඩියෙන් ජනප්රිය වී ඇත. එහි ප්රතිඵලයක් වශයෙන්, AI පසුගිය මාස කිහිපය තුළ වැඩි වැඩියෙන් ප්රවණතා මාතෘකාවක් බවට පත්ව ඇත. මෙම සාධක අනුව, Snapchat සමාගම විසින් AI chatbot එකක් තමන්ගේම messaging platform එකට එක් කිරීම පුදුමයක් නොවේ.
ඇත්ත වශයෙන්ම, Snapchat තරුණ පරිශීලක පදනමක් ලබා දෙන බැවින්, ආරක්ෂාව පිළිබඳ අදහස ඉතා වැදගත් වේ. Snapchat සමාගම සදහන් කරන්නේ chatbot නිර්මාණය කර ඇත්තේ හානිකර හෝ නොමඟ යවන මාතෘකා මඟහරවා ගැනීමට සහ මෙම තත්ත්වයන් තුළ ප්රතිචාර ලබා නොදෙන බවයි.
“අපගේ යෙදුම මසකට මිලියන 750 ක ජනතාවක් වෙත ළඟා වන අතර, රටවල් 20 කට අධික සංඛ්යාවක අවුරුදු 13 සිට 34 දක්වා වූ අයගෙන් 75% ක් සිටින,” සමාගම blog සටහනේ වැඩිදුරටත් සදහන් කරයි. “මෙම තාක්ෂණය Snapchat සමාගමෙහි messaging platform එකට ඇතුළත් කිරීමෙන් AI සමඟ මෙම අන්තර්ක්රියා අපගේ ප්රජාව Snapchat වෙත ඇද ගන්නා දෙයෙහි කොටසක් බවට පත් කිරීමේ හැකියාව ඇත.” යනුවෙන් සමාගම වැඩිවිස්තර දක්වා තිබුණා.
Snapchat සමාගම පවසන්නේ කාලයත් සමඟම, AI යෙදුමේ අත්දැකීමට ඇදහිය නොහැකි තරම් ආකලනයක් විය හැකි අතර ගැඹුරු සම්බන්ධතා වර්ධනය කිරීමට උපකාරී වන බව විශ්වාස කරන බවයි. කෙටි කාලීනව, My AI විසින් සමාගමේ paid subscribers සංඛ්යාව ඉහළ නැංවිය හැකි අතර, එය මෑතකදී මිලියන දෙකක සීමාව ඉක්මවා ගියේය.
Source: Tech Crunch, The Verge, Softonic