Short video sharing tool එකක් වන TikTok මෑතකදී internet එක පුරා පැතිරී ඇත. බිලියනයකට අධික ජනතාවක් තත්පර 15 සිට මිනිත්තු 3 දක්වා (මෑතකදී TikTok වීඩියෝවක උපරිම දිග මිනිත්තු 10 දක්වා පුළුල් කරන ලදි) short films සඳහා මේ TikTok සමාජ මාධ්ය ජාලය භාවිතා කරයි. TikTok content creatorsලා dance, comedy සහ education ඇතුළු විවිධ genres වල ජනප්රිය short videos create කිරීමට සහ distribute කිරීමට ඔවුන්ගේ smart phones නිතර භාවිතා කරයි. මෙමගින් ව්යාපාරවලට ඔවුන්ගේ brands refresh කිරීමට, පාරිභෝගිකයන් වෙත ළඟා වීමට සහ තම ව්යාපාරය මත පාරිභෝගිකයන් රඳවා තබා ගැනීමට content creatorsලා සමඟ collaborate කිරීමට ඉඩ සලසයි. මෙන්න TikTok content makers සඳහා වාසිදායක විකල්ප කිහිපයක්.
2022 දී, TikTokersලා කොපමණ මුදලක් උපයනු ඇත්ද?
TikTok හි, මුදල් ඉපයීමට විවිධ ක්රම ඇති අතර, ඔබ ඔබේ ගිණුම monetize කරන ආකාරය අනුව ඔබේ ඉපැයීම් තීරණය කරයි.
TikTok සමඟ brand agreement සිදුකිරීමෙන් ඔබට මසකට $80,000 දක්වා මුදලක් TikTok සමාගමෙන් pay කල හැක. ඔබ ප්රමාණවත් තරම් ජනප්රිය YouTuber කෙනෙක් නම් (Platform එකේ සැලකිය යුතු audience එකක් සහ track record එකක් සහිත) ඔබට single video එකකින් හොඳ මෝටර් රථයක් මිලදී ගත හැකිය.
TikTok Creator Fund සමඟින්, ඔබට views 1,000කට ශත 2-4ක් අතර මුදලක් උපයා ගත හැක. Views මිලියනයකට පසු ඔබට 20$ සිට 40$ දක්වා උපයා ගැනීමට අපේක්ෂා කළ හැක.
ඔබගේ TikTok ගිණුමෙන් Profit එකක් ලැබීමට ඇදහිය නොහැකි ක්රම 5ක්
1. TikTok Creator Fund එකට දායක වෙන්න
TikTok Creators Fund video views මගින් measure කරනු ලබන, වෙබ් අඩවියේ සිත් ඇදගන්නා සහ popular videos නිෂ්පාදනය කරන creatorsලා හඳුනාගෙන මුදල් ලබා දෙයි. TikTok හි Creators Fund program එක සඳහා සුදුසුකම් ලැබීමට ඔබ අවම වශයෙන් වයස අවුරුදු 18ක් විය යුතුය, ඔවුන් සඳහන් කරන states 50න් එකක නීත්යානුකූල පදිංචිකරුවෙකු විය යුතුය, අවම වශයෙන් real followers 10,000ක් සිටිය යුතුය, සහ පසුගිය දින 30 තුළ අවම වශයෙන් live video views සහ original posts පළ කිරීම් 100,000ක් වත් තිබිය යුතුය. TikTok community guidelines මෙම video එකෙන් සාකච්ඡා කෙරේ.
2. Sponsorships ලබා ගැනීම
TikTok posts බහුතරයක් විශේෂිත මාතෘකාවක් කෙරෙහි අවධානය යොමු කර ඇත. උදාහරණයක් ලෙස, බල්ලාගේ පෙනුම ගැන සැලකිලිමත් වීම. බල්ලන්ට ආදරය කරන audience එක වෙත ළඟා වීමට අවශ්ය සුනඛ ආහාර සහ පටි නිෂ්පාදකයින් ඔබට සිටිය හැක. ඔබට මෙම ව්යාපාර වලින් සහය ලබා ගත හැක.
තාක්ෂණය විවිධ ආකාරවලින් කළ හැකිය. ඔබට ආයතනයෙන් නොමිලේ භාණ්ඩ ද ලැබිය හැකිය. TikTok හි එක් video එකක පෙනී සිටීම සඳහා බල්ලෙකු තෑගි දීම. සමාගමෙන් මුදල් ගෙවීමක් සඳහා toy එකක් advertise කිරීමටද ඔබට ඉදිරිපත් විය හැක.
විකල්පයක් ලෙස, ඔබට කාරණයට නිවැරදිව පැමිණිය හැකිය. ඔබ සහ සමාගමක් නිශ්චිත මිලකට භාණ්ඩයක් සඳහා නිශ්චිත ස්ථාන ගණනකට එකඟ වේ. ඔබට සංස්ථාවක් වෙත ගොස් එවැනි ගනුදෙනුවක් යෝජනා කළ හැකිය, විශේෂයෙන් ඔබ දැනටමත් මෙම නිෂ්පාදනය භාවිතා කර නිර්දේශ කරන්නේ නම්.
3. Tiktok හි ඔබේ නිෂ්පාදනය Promote කරන්න
ඔබට දැනටමත් යම්කිසි නිෂ්පාදනයක් තිබේ නම් මුදල් ඉපයීමට වඩාත්ම විශ්වාසදායක ප්රවේශය මෙයයි. ඒවා වෙන්කර හඳුනාගත හැකි සියලුම විශේෂාංග ඇතුළුව ඔබේ items highlight කරන TikToks videos සාදන්න. ඔබේ bio එකේ ව්යාපාරයට link එකක් දැමීමට වග බලා ගන්න.
4. TikTok Ads වලින් ලැබෙන ආදායම
TikTok advertising ව්යාපාර සඳහා පුළුල් audience එකක් වෙත ළඟා වීමට කදිම අවස්ථාවක්. ව්යාපාරය සඳහා TikTok ඔබට in-feed video adverts, branded hashtags, sponsored acquisitions සහ branded effects සමඟින් ඔබට සහාය වීමෙන් මුදල් ඉපයීමට උදවු කළ හැක.
5. Virtual Presents භාවිතා කරන්න
TikTok හි පරිශීලකයින්ට ඔවුන්ගේ profile එකෙන් gifts සහ coins මිලදී ගත හැකිය. Live TikTok videos අතරතුර, ඔබට ඔබේ ප්රියතම TikTok producersලාට virtual gifts සහ coin payments ලබා දිය හැකිය, ඒවා ඔවුන්ට සැබෑ මුදල් සඳහා පරිවර්තනය කළ හැකිය.
Source: Progamerage, Supra Tech